Vilken härlig dag...

Ja genom att jag tog en ofrivillig förmiddagslur på jobbet så var jag riktigt pigg på eftermiddagen. Vi hade en grymt skojig workshop idag, ämnet var musik, så idag har det verkligen kännts som om vi lärt oss något som vi kommer att ha använning för i vårat jobb.

Nu tänker säkert ni vad då du har gått ett år har ni inte lärt er något sådant tidigare, Och så klart att vi har, vi har lärt oss jätte mycket som jag tror att jag kommer att ha använning för men jag har ännu inte fått testa det än för det är mycket teori som jag har fått lära mig men jag vet inte ännu om jag kommer att kunna sätta om det till praktik. Jag längtar till VFU:n (verksamhets förlagda utbildningen) för det ska bli intresant att se om jag kan sammanföra teori och praktik, för det är något som jag tror är viktigt.

Nu så hade jag tänkt äta upp min banan och sedan så byta om och ta på mig promenadskorna en sväng.. Ut i det fina vädret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0