Vilket kanon väder..

Jaa, vi hade en mysig fredag kväll, cyklade en sväng på stan och kikade på nå folk och sedan så när vi kom hem så fick vi bädda ner våra frysna kroppar under täcket.

I morse så steg jag upp kl 8, belive it or not på en lördag faktiskt. Vi fikade i lugn och ro fixade oss i ordning och begav oss i väg på stan. Där shoppade fia en jätte fin studentklänning och massa andra fina kläder. :) Jag kom oxå hem med lite kläder, 2 par skor och en t-shirt. härligt att få lite mera färg i garderoben. :)

Just nu sitter jag och fia ute på gården och skriver lite på hennes projekt rapport och jag måste bara medela om att det är took varmt i solen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0