En dag i umeå...

Ja när två toka från urskogen ska göra stan då kan man få sig ett gott skratt. "Ett gott skratt förlänger livet...."

Dagen började med att jag hämtade upp Malin i lycksele och sedan började färden mot umeå, surr surr och massa sång. och vips så var vi framme. :)

In på stan och göra bort massa affärer, hittade en kofta och en tunika. Halloween kläder, Malin har lyckats övertala mig till att klä ut mig, och jag som ska vara nykter men det ska nog gå bra ändå. Sedan så köpte jag nå strumpbyxor och jag hittade även ett linne som jag ska gå och köpa i morgon. :)

Julklappssäckarna var fullproppade idag. :)

Jag ska snart få hoppa i säng tillsammans med min kära sambo. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

hehe..jaa vilken dag! ;)å det ska bli såååå kul på fredag min älskade vän! :) nu ska jag prova mina inköp! som för tillfället ligger i julklappssäcken! :D haha Kram!

2008-10-27 @ 22:15:50
Postat av: Anonym

läcker blogg!!

2008-10-27 @ 22:21:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0