Ett steg frammåt och två steg bakåt..

Jajjemen, allt gick så bra i morse, iaf fram tills kl 11. Då vände magen sig ut och in, kräktes och kunde inte ens sitta upp längre. men nu har jag kunnat gå en liten sväng.

Idag så har jag fått besök av Johanna och Anna-Lena, sen tittade även Carro förbi en sväng. Sedan så överraskade Älsk och tog mod till sig och kom på besök.

Mamma har suttit här hos mig ett bra tag, men jag somnade och vägrade tydligen att vakna så hon åkte hem igen. :) NejNej, nu ska jag se om jag få nå middag på det här bygget. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

Din stackare :( jag funderar på om jag sku ta min helikopter å flyga över till dig å ge dig en kram :) hihi..men jag tror du får den här istället! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3

2008-10-14 @ 15:46:57
Postat av: Stannapanna

Krya på dig tjejen !

2008-10-14 @ 16:13:29
URL: http://ludvigssons.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0