YEEES!!!

Nu är jag klar med en tenta, nu har jag bara en tenta kvar. :)

Nu ska jag krypa ner i sängen med helene tursten och min mp3spelare.
Ja, klockan är 20.46 och jag ska lägga mig inom en timme, min kropp behöver det. Jag har knaprat naproxen hela dagen så om en halv timme ska jag ta en tablett och då är det bara att infinna sig i sängen annars somnar jag på plats.



Undra hur min Sambo ser ut, jag har inte sett han på evigheter känns det som. Kanske måste plocka fram ett foto och se om jag minns, så jag inte blir förskräckt i morgon när vi får vakna tillsammans. :)

Har just insett att det blir att måsta ta med datorn till fjälls och skriva andra tentan... SUCK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0