(Äntligen)Fredag!?

Kan man säga så än fast man har har semester!?

Hur som så har jag vart och fixat nå grejer på morgonen och sedan så la jag mig här utanför för att sola lite och läsa. Men det var så varmt att det knappt gick att ligga ute, termometern visar 32 grader... så efter två timmar så gav jag upp, Nu ska jag åka på affären och handla lite mat och sånt.

Ska även förbereda maten och diska lite granna eftersom när älsk kommer hem ska vi sätta upp den sista högtalaren och sedan ska han iväg och köpa de sista kablarna och försöka få ihop detta i kväll så vi kan poppa i morgon! ;) 

M kommer nog kring middagen och då ska vi ta oss ett glas vin och njuta utav livet, blir nog att hoppa på cyklarna och bege oss på TC i kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0