bok nörd!?

Min kära sambo påstår att jag måste skaffa mig ett liv, att jag inte bara kan ligga och läsa hela dagarna. Vet inte riktigt vad han menar med det, men jag får väl tro på han då. :)

Fast i dag har jag gjort lite nytta, jag har vart på stan och köpt bebiskläder till lille L som vi ska besöka i morgon. Det är så skoj att köpa bebiskläder att jag lätt skulle kunna handla upp hur mycket pengar som helst. ;) Jag förstår faktiskt varför L´s mormor har handlat så mycket som hon gjort! :)

Väl hemma så avverkade jag några kapitel i boken innan jag tog mig i kragen och dammtorkade de nedre delarna i lägenheten, de högre ställerna får min karl göra. sedan så skurade jag inne på toan, så nu är det bara älsk som ska dammsuga.

Medans Älsk får roa sig med snabeldraken ska jag ut på en härlig löprunda. I kväll måste vi försöka tvätta en maskin och sedan packa ner allt i väskan så vi är resklara i morgonbitti/dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0