dubbla pass.. ;)

I kväll så hade jag tänkt mig ut å springa men kom genast att tänka på svimningen som skedde i morse så jag tänkte att det kanske är bättre att bege sig på gymmet så man har lite folk runt omkring sig. väl på gymmet så fick jag för mig att köra 45minuters tung crosstrainer och efter detta pass så var jag med på 45minuters bodybalance. Oj så nöjd jag var när jag kom hem. :)

I morgon så ska jag försöka dammsuga, få väl se hur det går med min arm. Måste även försöka träna innan vi åker till sävar där vi ska grilla till middag, det betyder att jag kanske får mig en lekstund med barnen där jag förhoppningsvis får glömma alla "vuxen" grejer jag egentligen borde ta tag i. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skit i vuxengrejerna...

De är ändå bara problem jämt, vi löjlar runt me barnen imorrn då :-)

2009-08-27 @ 22:47:57
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du har väl ändå 2 armar?..

2009-08-28 @ 11:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0