.....

Jaha, då satt man här hemma helt själv.. Rätt skönt ändå... Älsk är hos sin bror, så jag passar på att mysa med ljus och en massa datanördande. :)

Nu blev det som jag befarade, skeå på lördag och det betyder att vi inte är i storuman förens på lördag kväll. Kommer varken att hinna klippa mig eller att träffa bästa vännen. :( Så nu tappade jag all lust att överhuvudtaget åka hem. Det enda som lockar lite är fisken som pappa ringde och sa att jag skulle få. 3 fina öringar, mums. :) Jag skulle mycket hellre vara här och förbereda mig mentalt inför skolan som börjar på måndagen. Men men jag hade ju lovat att köra hem grabbarna från whiskeyprovningen i skeå, så då äre väl bara att köra å se glad ut.


Jag hoppas och ber till gudarna att moster, kusin och lille Liam kommer att vara hemma, då kanske man har något att göra. :)



Efter en timme så stod jag inte ut längre, det är nog bäst att hålla sig på avstånd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0