Fredag kväll...

När vi väl var hemma i går så blev det gärnet att hämta ut ett paket som vi hade beställt, sedan hem packa upp och försöka pusta ut lite granna innan vi skulle packa upp och göra oss iordning.

Mötte upp svärföräldrarna på stan och sedan gick vi på Costas där vi åt så fruktansvärt gott, jag åt en kycklingsallad med potatis, oliver, gurka, feta ost, torkade aprikoser m.m. hur gott som helst.

När vi kom hem igen så beslutade jag mig för att ta en löprunda medans de andra drog lite kablar och dolade på. Efter att jag hade duschat och fått på mig nå kläder igen så dippade vi, gurka, morötter, päron och en massa olika starka korvar. Super gott och hur mysigt som helst att bara surra en stund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0