Fy skämms...

Ja idag skämms jag faktiskt över mig själv, jag har en uppgift som är kvar från förra terminen och som jag inte ens har börjat på. den ska vara inne innan den 28aug. och det är alltså på fredag, så i veckan är det att vara effektiv. Varför gav jag upp i våras!? varför gjorde jag inte bort denna då? Ska nog inte spekulera i detta utan jag ska nog föröska att sätta i gång. När jag startade upp word och skulle börja kategorisera upp och se hur mycket jag kunde skriva per sida osv, kom jag på mig själv att knappt veta hur word fungerar så det är kanske bra att jag får öva lite innan allvaret börjar. För om en vecka så har vi upp rop och det ska bli roligt att träffa alla igen. Speciellt C, för nu börjar det vara förlänge sedan vi träffades. :) Om jag har tur kanske hon till och med vill stanna kvar här någon natt så vi hinner surra och busa lite grana! :)


NejNej, nu är det dags att sätta fart så att jag kanske blir klar innan fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0