Gårdagen!

I går morse så steg jag upp tidigt och följde med S och barnen på sjukhuset där lilla A var hur duktig som helst, sedan en sväng på strömpilen för att fylla på diverse skåp. Jag tyckte då att det var onödigt att åka hem så jag följde med dem hem till sävar där det ev e hel del bus med de underbara barnen.

På eftermiddagen kom även M hem samt Älsk och älsklingsvovven, Även N och A kom på middag, så trevligt vi hade, surrade om allt mellan himmel och jord spelade lite spel och vilket par var det som vann!? JO så klart jag och älsk, nog för att det gick tungt där ett tag, men det är segern som räknas.

Timmarna går så fort när man har roligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sedär, inte behövde du va rädd inte :-)

Fast året är ju inte slut än!

2009-08-01 @ 13:20:24
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0