Helgen!

Har haft en riktigt skön helg. I fredags så blev det middag med vännerna och sedan en tidig kväll eftersom vi skulle upp tidigt på lördag morgon. Vi spenderade lördagen i skellefteå, jag shoppade ett par jeans och annat smått å gott.

Från skellefteå så bar det iväg hem till storuman, där vi fick mysa med lilla Liam. Han är bara SÅÅ mysig, så länge han inte kräks på en. ;) Men oj vad det hade hänt saker på dessa två veckor. Lite större och betydligt piggare. :)

I morse vaknade jag kring 6 och kunde inte somna om, jag frös och mådde pyton. Så kallt ute i vårat rum, jag höll ut tills kl var halv åtta. då gick jag upp till mammas rum och la mig. Visade sig att jag hade 39graders feber. Så jag bäddade ner mig och Liam på soffan där vi åt och kräktes om vart annat. :) Få se om man hinner träffa lillkillen något i veckan. :)

Har då i alla fall bokat in en öviks resa den 27 nov. Länge kvar men det kommer att bli en grymt trevlig kväll. ;)

I kväll mår jag inte så där jätte bra, men jag har lovat att följa med på bio så vi skall träffa upp P o S på stan kring 21. :)


I morgon blir det skola, som jag har längtat efter denna dag. Jag ska få träffa Carro igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såååååååå kul att ni tog er tid att komma hem, så mysigt och trevligt vi har haft det. Love

2009-08-30 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0