Here we go! ;)

Jajjemen, vaknade i morse pigg som en lärka kl 9, steg upp och var tvungen att ta tag i dessa j*vla papper från försäkringskassan, inte alls så lätt men efter lite suport från både mamma och försäkringskassan så har jag nu fyllt i dem och ska skicka i väg det.

Har även pratat med en annan viktig människa nu på morgonen och det börjar dra ihop sig, jag är nervös men det ska nog gå bra. Har just nu smskontakt  med personen som står mig närmast innom detta område, han försöker lugna den lilla hysteriska Emma som bara skriver dumma saker. :P

Nej, nu ska jag hoppa lite på min sötnöt som ligger och sover ännu. Vi måste försöka göra ss iordning på en stund så att vi tar oss i väg till bästa moster! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0