Hmm..

Dagen började inte riktigt som jag tänkt mig, men men vad kan jag göra åt det!? Inget....

Nu blir det att vika lite tvätt och sedan blir det att göra sig iordning så att jag tar mig ut till bästa S någon gång. känns som det var evigheter sedan jag träffade henne. Men även om jag blir själv eller ej så tänker jag åka dit.


Ett givande samtal med älskade vännen nu på morgonen, hon var kanske inte världens bästa på att prata i dag men hon lyssnade iaf och gav mig lite råd. ;) Längtar så mycket tills hon kommer ner hit igen, helst utav allt vill jag att hon ska bo här, eller i den lilla fina ettan som finns brevid oss, ska bara kasta ut grannen först! ;)

Nej, plattning utav hår och sedan blir det att sätta fast ansiktet och fundera över dagens göra. :) (jag får inte glömma tvätten...)


Kommentarer
Postat av: Dicey

Det är sååå gulligt när du säger sätta fast ansiktet! ;) hihi jag ser en liten sparv framför mig om sätter dit ett litet ansikte :D gullong!

2009-08-15 @ 11:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0