Lilla hjärtat...

Ja idag så fick jag höra vad mitt lilla hjärta har lyckats göra..

Lilleman älskar att jaga getingar och flugor och i veckan hade han svalt en geting, detta gjorde att han svälde upp i luftvägarna så han inte kunde andas, detta hände så klart under den perioden han var ensam hemma. Dock så kom de hem i tid för att hinna skjutsa lilleman till veterinären där han fick behandling. Jag hoppas verkligen att han lärt sig att man inte ska äta getingar.

Jag fick ont i magen när jag hörde vad som hänt. Men han är hemma och mår bra igen, så nu är det bara så att jag måste hälsa på honom på söndag när vi passerar. Måste få pussa lite på honom. :)



Kommentarer
Postat av: Dicey

Lillgubben! :(

2009-08-27 @ 12:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0