Lördagmorgon!

Ja jag kan inte riktigt minnas när jag var uppe före 9 en lördags morgon, men i morse var jag pigg och glad kring halv9. Undra om det beror på att mamma ska komma hit!? jag tror nästan det.

I dag så hade jag tänkt börja med att svara på det viktiga mailet. Måste nog försöka sätta på mig ett ansikte och nå kläder så att jag tar mig in på stan kring halv 11- 11. ska först möta upp familjen L.W eftersom de skulle åka bort en stund i dag så ska jag och lilla A mysa & busa i massor. :)

I kväll blir det surströmming för E, L och mormor medans jag och mamma lagar någon god mat tror vi satsar på något som luktar gott. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

Hoppas ni får en super härlig dag å kväll nu gumman! :)

2009-08-22 @ 10:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0