Pinsamma Emma...

Jaa, jag skämms nästan över mig själv. Jag vet att jag inte kan rå över det men ändå.

Började dagen med en liten lätt försovning, hann dock till sjukgymnasten i tid (det är ju tur att jag har en "ferrari"). Väl på plats så pratade vi om hur det går med smärtan och domningarna hon konstaterade även denna gången att jag är fruktansvärt stel i nacken och höger axel. När hon klämde och kände så upplevde jag smärta i ryggen och då ville hon att jag skulle rulla kota för kota framåt så att hon skulle kunna känns, visst så jag började men det dröjde inte länge förens jag svimmade, vaknade utav att hon strök mig på pannan och frågade vad som hände. Som tack för hjälpen så fick jag för mig att kräkas där också. :(


Ja det var väl en bra start på morgonen!? Nu sitter jag här hemma och fryser, svettas och mår illa om vart annat. Ska nog klä mig lite granna och sedan blir det att sätta i gång med dagens uppgifter. :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

opsi daisy så det kan gå!!!! tyyypist :(

2009-08-27 @ 12:53:08
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0