Smitt febran.

Ja så skulle bästa vännens pappa ställa min diagnos.  För tillfället håller jag med honom, det är inte att leka med trots att jag är kvinna.

I dag har jag inte gjort många knop, vaknade och begav mig på skolan i 2 timmar för registrering, väl hemma så somnade jag i 2 timmar. Sedan plöjde jag lite film innan det var dags att bege sig på jobbet och fixa papperen, hann även förbi affären på vägen hem. När jag kom innan för dörren så snörde jag mig på golvet och jaa jag somnade där. Vaknade efter typ 10 minuter av att älsk skulle hjälpa mig till sängen och där sov jag tills jag blev hungrig och när jag väl tryckt i mig maten (två köttbullar och en deciliter makaroner + en eller två tuggor sallad ) så stupade jag i sängen igen sov två timmar. Nu har jag slumrat lite till och från, jag måste nog vara släkt med törntosa men jag hoppas att jag inte behöver sova i 100 år.

Nu har B har kommit hit så jag har 3 st byggare bob nere i förrådet men tyvärr orkar jag inte hjälpa till.

Nej, tror bestämt att det få bli en whiskey i kväll med. det lindrar faktiskt halsen under natten. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0