Ännu ett...

Kilo har farit, två cm har även åkt sedan sist jag skrev.

Själv anser jag att jag varit dålig på att träna och röra mig, men det skall det bli ändring på nu när jag vant mig med kosten. Så i dag blir det en promenad in på stan och hjälpa älsk med nå grejer, sedan blir det ju en promenad tillbaks och på hemvägen funderar jag på om jag skall stanna på gymmet en sväng och springa lite på crosstrainern i 20min.

I morgon och på söndag jobbar jag och eftersom att jag inte har allt för långt att gå på jobbet så brukar jag "lura" ut henne på en promenad så jag får röra mig ännu mera. :) Får väl se hur jag känner mig i kväll om det kanske rent utav skall bli ett morgon pass i morgon innan jobbet.

Nu ska jag göra en god frukost och göra mig iordning innan det är dags att väcka älsk och börja traska in mot stan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0