Besvikelse....

Ja det finns flera olika sorters besvikelse i min kropp just nu! Just nu börjar jag vara väldigt less på att finnas när alla andra är lessen, men när jag mår dåligt försöker man ringa men det är aldrig någon som klarar utav att lyssna. Varför kan man iaf inte ringa upp när man ser att en männsika har ringt? Men det är klart, det är väl på det här sättet man ser vilka som bryr sig och är dina riktigt vänner!

Just nu tänker jag inte, höra utav mig till någon utan de som vill höra något från mig kan börja med att höra utav sig till mig!! punkt slut!


Jag vill att det ska bli onsdag NU! Funderar på om jag skall åka redan på tisdag kväll, men det får vi se. Ligger farmor kvar i lse så åker jag tisdag kväll så jag hinner hälsa på henne... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0