Bröllop och Dop!

Har fått två fina inbjudningar en till bröllop den 31 juli och en till Dop den 27 mars. Vad ska jag göra och vad ska jag ta mig till!?

Dopet är ingen tvekan, dit SKA jag trots att det är skoter VM och jag hade lova Carro att vi skulle hälsa på dem den helgen som tur är förstår hon. Får dock inte med mig älsk på dopet men det får jag leva utan tror att jag får min mormor som partner iaf. :)

Bröllopet, hur ska jag göra med det!? har en bra stund på mig att fundera iaf eftersom det är ett tag kvar, men blir det så att jag åker missar jag den bästa dagen på motorveckan men eftersom att det är en jobbarkompis som gifter sig och jag tillsammans med min "brukare" som är bjuden med så tjänar jag ju pengar på den helgen samtidigt som jag får vara med på det underbara.... Måste fundera hur jag ska göra... TänkTänkTänk... :)

Arbetet idag blev liiiite längre än jag tänkt mig men fick då iaf en låååång prommis i morse, först till jobbet sedan till hennes möte, tillbaks till jobbet och sedan hem igen. Blev ca 10000 steg iaf. :) Om kroppen orkar blir det spinning i kväll. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

På flyget finns de kräkpåsar å i bilen har vi ju en glasslåda...

Tänkte själa me mig påsarna från flyget så vi har i pappas bil utifall A blir åksjuk iaf!

2010-02-11 @ 13:37:10
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vi är också bjudna på dopet :)

2010-02-11 @ 16:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0