Dag 10....

Och livet känns hur bra som helst, jag har endast fuskat en enda gång. Och detta hat inte påverkat mig så mkt, hela helgen har folket runt omkring mig ätit go saker och jag har inte varit ett dugg sugen. Det enda jag var sugen på var en kall hotdog korv. Men det får jag vänta med. :) Ska köra en vecka till bara för att det flyter på så fruktansvärt bra, älsk äter samma middag och lunch som jag så det enda som skiljer är att han matar i sig saft och godis som vanligt och det rör mig inte i ryggen. :)

Nu hade jag tänkt mig ut i det fina vädret en stund innan det är dags att duscha och bege sig på skolan. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är superduktig. Kram

2010-02-19 @ 06:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0