Dag 2

Tisdagen (dag2 på min GI urrensning) Gick helt ok tills jag och Carro var på stan och gick förbi fikaställe efter fikaställe. Då kände jag att jag bara skulle kunna skita i allt men vi åkte på Ica och unnade oss ett paket jordgubbar så vi överlevde. :)

Väl hemma så somnade vi i soffan och vips så var det dags för middag och den var hur super god som helst, en romantisk middag för två eftersom att älsk var borta under gårdagen. Sedan kände jag inget sug efter någonting alls. Idag och på torsdag hörs vara de värsta dagarna men vi får väl se hur det ska gå. Går nog bättre i dag då jag har skola på em och får tänka på annat. I morgon är jag ledig så jag får nog spendera dagen på gymmet och så jag inte behöver tänka på mat. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0