flyttstäd??

När jag städade köket så känndes det nästan som flyttstädning, det var helt sjukt vad skitit det var. Men nu är all SKIT borta, till och med karln försvann i städningen (telefonen är dock hemma så han återvänder nog snart). Nu var det bara att dammsuga och torka golven och sedan måste jag ta och städa inne på toan också, men det hinner jag göra innan jag ska lägga mig. :)

I kväll ska jag och älsk gå på hockey, Björklöven - Almtuna (fick fribiljetter) det är ju faktiskt en storuman grabb som spelar i almtuna så det är endast därför vi tänker gå på matchen eftersom att ingen utav oss är insatt i hockeyn på denna nivå.

Nej, dags att starta dammsugaren och sedan kanske man skulle ha smutsat ne köket med lite matlagning. ;P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Almtuna bodde hos oss, riktigt stiliga grabbar :-) Iaf några av dom!

2010-02-19 @ 20:19:55
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0