Jobbar helg!

Jajjemen, då var det dags för en jobbar helg igen. Brukar jobba var 4 helg men eftersom att jag var tvungen att byta bort helgen då vi var i övik på melodifestivalen så blev det låååång ledig. Men nu var det äntligen dags för lite jobb som jag längtat.. ;P Tror bestämt att jag var lite ironisk nu. Eftesom det är rätt kallt ute så kan jag tänka mig att det blir en kort dag. :) Hoppas där emot att hon skall på stan en sväng har hittat en tröja jag vill ha, så jag tänkte att går jag förbi på stan idag skall jag kuta in och köpa den. ;)

NejNej, nu var det visst dags att fika lite frukost och göra sig klar så jag slipper stressa iväg. :) - 22 men jag ska trotsa kylan och gå på jobbet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0