Måndagen den 8 februari - 2010

Dagen har gått över förväntan, men den första dagen brukar man inte känna så mycket i kroppen ska bli intresant att se vad som händer efter si så där en vecka eller två. :) 

Till frukost åt jag keso med päron smak, en näve svartvinbär och drack en kopp grönt te (cecilia citron) plus att jag drack lite vatten. Till Lunch åt jag lax, bönor och en grönsallad.

Medans jag har vart på skolan har älsk stekt kycklingen som han marinerade i går kväll så nu har jag gjort en stor bytta med kycklingsallad bara fetaosten som jag väntar på, piskade älsk lite så han åkte på affären nu. :)

Blir som vanligt en tidig middag på måndagar eftersom min träning börjar halv 6 och jag måste då gå hemifrån just innan 5. Sedan så ska jag banne mig plugga en massa eftersom att jag måste lämna igen boken till Carro i morgon. :)


Kom just på att jag inte får äta gelehjärtan på alla hjärtans dag. Vad ska jag ta mig till!??? Det får bli en ask 70% choklad i stället, eller varför inte lite bönor och grönsaker!? ;P

Nej, det ska jag banne mig inte sura över redan nu för då kommer det att gå tungt i veckan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0