Nu var mjukstarten över..

Ja, mitt "nya" har börjat lite mjukt i veckan och jag kan säga att det redan gett resultat trotts "fusk" eftersom vi bara skulle testa äta en massa nya saker innan det riktiga starten som är i morgon. 1kg och 2cm har försvunnit men om det beror på detta eller träningen vet jag ej eftersom det är 2 veckor sedan jag vägde mig innan idag.

Men som sagt i morgon blir det att sluta upp med kolhydrater och köra lite GI och mycket motion, kommer att köra två "urrensningsveckor" och sedan blir det att succesivt göra en förändring i mitt liv. Ska mäta, väga och göra allt sånt i morgonbitti så att jag kan hålla koll på siffrorna.

Min tanke just nu är hur fasen ska detta sluta? men samtidigt känner jag mig tryggare än jag gjort förrut eftersom att jag har Carro vid min sida (hon skall också börja med detta i morgon.) så jag kan ringa till henne, gnälla skällla och beklaga mig. Nästa helg känns också lite jobbig, vi ska nämligen åka hem till storuman och hur det ska gå där vet jag ej. Hade mamma sku vart hemma under helgen hade det säkert gått vägen men det är bara att bita ihop och köra mitt race och laga min egen mat. :)

När jag uppdaterar er senare så får ni antalgigen höra om hur det går.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska se att det går bra nästa helg. Kämpa på gumman. Puss o kram

2010-02-08 @ 06:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0