One week...

Ja idag är det bara en vecka kvar..... Onsdagen den 3/3 vid denna tid kommer jag att sitta i bilen påväg mot lycksele där jag skall genomgå en efterlängtad färgning. ;) Bästa vännen behövde en färgmodell och sånt är jag aldrig omöjlig på... Ska bli intresant att se vad hon ska hitta på, så länge jag inte får grönare hår än Carro så är jag nöjd. ;P

Trots de kyliga graderna ute så har vi det rätt varmt här inne, och det beror nog på att elementtommy var här i går och fixade våra element, så nu ger dom lagomt mycket värme till lilla frusna mig. :)


Pratade med farmor nyss och hon lät inte alls som hon brukar, hon lät trött, rädd och ja det fanns nånting mer i rösten som jag inte kan sätta fingret på. Vi kom överrens om att jag skulle hälsa på en annan dag eftersom att hon sovit dåligt i natt och var helt slut på. Ska iaf svänga förbi där i kväll och hämta faster som skulle bo hos oss i stället för att ta in på patient hotellet varje kväll.. :)

Nej, nu ska jag göra mig klar för lite lunch och sedan skola. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0