Onsdag!

Dagen före löning, började morgonen med att betala räkningar och det var faktiskt inte lika ångestladdat som vanligt. Fick betydligt mer pengar över än vad jag trott så nu är det till att spara så jag har råd med det jag vill när jag vill. :) Haha!

För övringt så är det lika kallt här som i resterande delar utav landet, -32 visade mätaren i morse. Jag som hade tänkt mig på gymmet i morse men jag tyckte enormt synd om bilen som då skulle behövas kallstartas efter träningen så det får nog bli träning vid något annat tillfälle.

Nu ska jag fika frukost och sedan klä på mig och ringa farmor för att höra om jag inte kan få komma och äta lunch med dem på sjukhuset, framför allt om jag får hälsa på henne där hon ligger. Stackarn! Jag hoppas att dem kan åtgärda felet så hon få bli bra igen!

Annars är det skola som gäller idag, 13- 16.30 Suck, jag hatar dessa dagar! tycker bättre om när vi få gå 8-12 i stället. :)

Nej, Frukost var det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0