Satsa rätt!!

Yes, jag blev förvånad men måste även medge att jag blev glad när jag läste detta.

För på den sidan finner man detta....

God arbetsmarknad under 2010

1. Läkare

2. Gymnasielärare i yrkesämnen

3. Operationssjuksköterskor

4. Civilingenjörer, elkraft

5 Maskinbefäl, fartyg

6. Förskollärare  --> Ja må ju säga att det känns som jag gjort ett klokt val. :)

7. Sjuksköterskor, psykiatrisk vård

8. Byggnadsplåtslagare

9. Röntgensjuksköterskor

10. Sjuksköterskor inom akutsjukvård


Kommentarer
Postat av: Sandra

Då måste jag nog satsa på läkare eller röntgensjuksköterska kanske...

Receptionist stod nämligen på plats 1 i "utelistan"

2010-02-08 @ 21:05:26
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0