Höga krav...

Varför har jag alltid så höga krav på mig själv?

I går när jag gjorde så mkt och var så duktig så kände jag mig så arg och besviken över att jag misslyckat med en sketen kaka, och varför hann jag inte städa köket? Eller varför hann jag inte upp på biblioteket och hämta ut böckerna? Igårkväll när jag lagt mig så började alla dessa tanka komma i kapp mig och jag blev så besviken på mig själv att jag inte var långt ifrån gråten. Men jag tog tio djupa andetag och försökte sansa mig och jag förklarade även för mig själv att man inte behöver vara perfekt...

Mina 3 mål idag är:
1: göra klart processdokumentet innan jag åker på skolan
2: Middag i magen
3: lyfta fram 4-5 frågeställningar ur litteraturen...

(kakan får jag baka en annan dag, varför inte på onsdag kväll när jag är helt själv..!? ;P...)

Dags att sätta igång! :) kl 12 ska jag träffa carro på skolan så jag måste väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0