I love my life..

Usch vad jag tycker om att umgås med släkten, har haft en kanon helg i övik hos kusinen där jag även fick träffa moster och mormor. Jag har njutit utav varje sekund! Liam måste bara vara den snällaste kille jag någonsin träffat, inte ett ljud kommer trots att hela handen fastnat i en låda, han pratar och skriker om vart annat så man blir så glad innombords. Han skötte sig utmärkt på dopet, tittade bara lite konstigt på prästen men vad då det var ju en helt ny människa. :)

Väl hemma i stan igen så åkte jag ut till mina andra gullungar som jag fått spendera ovanligt mycket tid med de senaste dagarna och lika glad är jag för det. :)

När jag väl tog mig hem och svängde in på gården så kom även E hem, nu har vi mest packat upp, surrat och så. Han ser på Falk medans jag ligger i sängen och njuter utav MIN säng som nu stått tom i 3nätter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0