Long time no see..

Ja jag har varit på latsidan igen... Men varför ska man skriva när man inte vet vad man ska skriva!?

Livet rullar på precis som vanligt, jag pluggar älsk leker hemmafru osv. Har några storumanvänner i stan under några veckor så vi försöker umgås med dem så mycket som möjligt så det blir inte så mycket tid över.

Under den senaste veckan har jag varit riktigt dålig, UVI´n gick upp på njurarna och orsakade en njurbäckeninflamation, inte det roligaste jag varit med om kan jag säga. Känner mig betydligt piggare nu men visst ömmar njurarna ännu men vi får hoppas på att det ska gå över snart. I helgen så var vi upp till grönfjäll på 50års kalas där vi även hann med en äventyrsfylld skotertur med grabbarna från storuman. Riktigt trevligt det är en sådan gång man inser hur mycket vi saknar skotern men detta är SISTA påsken utan skoter. Fick hur som låna en skoter i går så även jag fick leka utav mig uppe på fjället. Så idag är kroppen fylld med värk, värst är nog nacken eftersom att jag bjöd på en riktigt vacker vurpa över styret och allt och under tiden jag är i luften så är Krilles skratt. Skulle faktiskt önskat att detta fanns på film. :)



Fick just veta att jag fått ännu ett kusinbarn, en liten flicka blev det denna gången. Jag blir alltid lika glad när jag får höra sånt här, men denna gång fick jag försöka hålla tillbaks tårarna. Tänk om bara barnets morfar hade fått leva och uppleva den stolthet som mor och farföräldrar får göra i såna här i situationer. Men jag vet att han varit med under hela resan och kommer nu även att vaka över detta flickebarn. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0