UVI

ja för någon vecka sedan så fick jag uvi, och jag har inte uppsökt läkare utan med hoppet liggandes i tranbärsjuicens händer så har jag hoppats på att slippa gå till läkaren och när jag väl ger upp och går dit så visar det sig ha gått upp i njurarna. Nu ångrar jag mitt val av att inte gå till läkaren, men gjort är gjort bara att ta sitt straff även om det gör så ont att jag typ gråtit mig igenom natten. Hunden har sovit jätte oroligt i natt, men det är nog bara för att han vill trösta när jag är lessen.

Nu ska jag fika frukost, stoppa i mig lite penecilin och sedan blir det att bita ihop och gå på skolan. Känns INTE bra, men jag måste verkligen vara med på seminariumet och sedan måste jag redovisa mitt arbete så att jag inte får en massa rest och skit.

I helgen skulle jag ju åka till härnösand med jobbet, men något sådant blev det inte blev lite sura miner på jobbet men är man sjuk så är man. Så är det bara... Jag ville mer än gärna åka eftersom att detta betydde extra pengar för mig men vad kan jag göra!? Ingenting... :/

Så denna helg blir lugn, ligga på soffan pilla naveln och förhoppningsvis mysa med hunden (om inte hans matte vill att han ska komma hem). Hade tänkt skicka älsk på någon gör det själv hall och fixa och trixa med min bil. 

 Nej, dags att sätta fart... Tror bestämt att det blir att värma vete kudden och ge mina njurar lite kärlek...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0