Vart får jag energin ifrån?

I dag har jag hunnit:
- Handla på maxi
- Göra ärenden åt mamma
- Baka en plåt mockarutor som blev totalt misslyckade (förstår inte vad jag gjorde för fel, måste ha snurrat till något riktigt ordentligt, nytt försök i morgon.)
- baka/göra 4st pajer, 2st salami och fetaost, 2 st kassler
- Baka matbröd (ca50st fraller)
- Dammtorka
- skura golven
- städa toan
- tvätta
- renbädda
- Fika med brudarna
- skottat ballen

Jag är så sjukligt stolt över mig själv, förstår inte riktigt var jag hittade alla energi men det har faktiskt flytit på riktigt bra. Älsk har bidragit med dammsugning, diskning samt tillagning utav middag som idag fick bli fisk m. bulgur, sås och sallad. :)

I morgon var det dags att bege sig på skolan.. :) 

Endast 2 dagar på skolan och 2dagar på jobbet innan jag får vara ledig i hela 9 dagar! ME LOVE!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0