Systeryster!!!

Denna dag för 11 år sedan var jag 12 år och vaknade upp hos farmor av ett telefonsamtal där pappa berättade att jag hade blivit Storasyster. :) I dag fyller hon alltså 11år, men det känns som om hon inte borde vara äldre än 5 för jag anser att tiden har gått för fort.
I af. STORT grattis till syster... Hon har lovat mig tårta i kväll. :)

Jag börjar känna pressen, eftersom jag har 12år mellan de flesta i min familj och lillasyster är yngst i den skalan, så skulle det alltså behövas födas någon under 2011 som kan fortsätta detta med 12år mellan alla. :P Eftersom att Broder verkar ha gjort bort sina barn, så är det väl bara jag kvar eftersom att lillasyster är lite för liten ännu. :) Omöjligt är det väl inte, men det är inte heller planerat och det kommer inte att planeras heller tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0