Här ska det hända saker. :)

Här händer det inte så mycket, men förtillfället så är jag inne i ett renovera, städa och leka hemmafru stim. I dag har jag plockat vinbär och rabarber. Ska försöka mig på att göra nå saft i morgon. :)
Förra veckan så var Pappa och L här och satte lister, saknas dock några så när löningen kommer så måste jag förbi XL och se om de fått hem de lister jag skulle ha. I helgen skall tak och väggar i hallen målas. Till veckan ska jag göra klart det sista på trappen. Jag bara måste ta tag i det här, min mamma har gett mig den där sparken jag behövde. För nu ska det hända saker här. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nu jäklar i det, nu sparkar vi igång och jobbar på i helgen

2011-08-24 @ 06:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0