Aktiv!?

I går skulle jag fylla i ett formulär och bland annat så var det en fråga om jag var aktiv bloggare, jag kryssade ja eftersom jag har en blogg. Men S som satt brevid mig skrattade och frågade mig om jag verkligen va aktiv. Hon har så klart rätt men jag kan lova att det inte är så lätt att bo i en kapp säck på olika ställen flera gånger i veckan. Men från och med den 4 februari får vi tillgång till våran lägenhet. Detta är en freda och förhoppningsvis skall vi kunna börja lägga golv under fredagen så att vi hinner flytta de tunga möblerna under söndagen!
Mer om detta sedan, självklart kommer det bilder på lägenheten eftersom det blir klart. :)
Nu ska jag göra klart examensarbetet så att jag får åka "hem" till godbitarna som väntar där "hemma".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0