.................

Min dator ha vart trasig så det är därför jag vart så tyst på sistone. Jag kämpar på för att försöka få vardagen att gå runt, försöker få till lite i lägenheten men det går tungt, finns så många minnen.
Bara för att det här är mitt val och även hur rätt det känns kan jag lova att det är inte lätt att bli ensam efter 5 unferbara år tillsammans. Det finns nätter jag inte sover eftersom att tårarna är för många och för starka, men samtidigt finns det nätter jag sover som en stock eftersom att orken inte räcker till fler vakna nätter.
‎"They say I look fine but if walls could talk, they’d tell you all about how much I break apart"

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Kram

2011-07-13 @ 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0