Empty room

Sitting here alone with my memories
Staring at a picture of you and me
They say I look fine but if walls could talk
They’d tell you all about how much I break apart
I think we were right but we did it wrong
Jag hade nästan glömt bort denna låt, men i går kväll när tankarna snurrade som mest så dök den bara upp. Jag vet att denna låten har vi (jag och den underbaraste vän man kan tänka sig) har lyssnat på denna förr för att glömma och komma över. Jag kan säga att jag kommer aldrig att glömma men för att kunna orka gå vidare så behöver man få hitta sin styrka i något. Jag hittar min styrka i musiken. :)

"Sitting here alone with my memories
Staring at a picture of you and me
They say I look fine but if walls could talk
They’d tell you all about how much I break apart
I think we were right but we did it wrong"

Kommentarer
Postat av: emelie

Och den låten är så jäkla rätt på något konstigt sätt!

2011-06-20 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0