Förändring!

Under den senaste månaden så har det sett en jätte stor förändring i mitt liv. De flesta av er som läser har säkert redan fått veta eller kanske listat ut att jag numer lever ensam. För tillfället så känns det rätt, även om det finns en stor saknad av den person som funnits vid min sida de senaste 5åren, han är och kommer alltid att vara fantastisk och helt underbar! :)
I veckan verkar det som att sommaren har kommit till storuman, och jag älskar det! Jag som lovat mig själv att inte få vita inbyggda axelband, kan ju redan nu säga att det skitit sig totalt. Vi är ju ute hela dagarna och inte kan jag väl klä av mig på jobbet heller. :)
Nej, dags att hoppa i säng så man orka upp i morgon! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det visste jag inte även om jag misstänkte eftersom jag läser din blogg. Hoppas du mår bra ändå! =)

2011-06-09 @ 09:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0