Sparlåga!

Jag går fortfarande på sparlåga.

För tillfället jobbar jag med att försöka sova på rätt tid av dygnet, göra så mycket som möjligt här hemma samtidigt som jag försöker motionera med en trasig fot. Jag är måttligt less på de här korta promenaderna iof så går jag allt mellan 6-8 km per gång men jag skulle vilja gå den härliga skogslinga som slutade på 14km. Min fot skulle säkerligen klara av den idag men då skulle jag inte vilja vakna upp dagen efter. Tror bestämt att jag skulle ha trotsat min egen fotfobi och tagit mig till någon som kan säga vad det är som är fel.
Helgen som var spenderade jag hos vännerna i Umeå, helt underbart vad dom får mig att må bra. Sedan att lördagen spenderades på stan tillsammans med F o F och sedan avslutades på allstar gjorde bara helgen ännu bättre.  Jag längtar redan till v. 27 då jag får åka ner till vännerna igen. :)
Nej Duschen nästa och sedan blir det att tvär besöka bästa grannen några dörrar bort. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0