11 timmar..

non stop vid datorn, endast små pauser för toa besök och mat i magen dags.

Nu är jag ialla fall inne på sista frågan, jag se ljuset i tunneln nu...
Mitt självförtroende är på topp. jag klarade av denna dag utan att
fälla en tår, skälla ut någon stackare, utan konflikter överhuvudtaget.

Skönt.. Jag ska skriva färdigt denna fråga nu..
sedan slänga mig i soffan och bara vara allmänt stolt..
Ska unna mig en sovmorron i morron..  men bara till 10..
Sedan är det upp och läsa och grejja, skicka in och sånt.

Nu var andra tentan snart över..
Bara en till på denna termin. men den ligger efter jullovet! :)
så nu kan jag glassa fram till jul! :P Wiie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0