Dagens upplägg..

Jag klarade det, dom vart perfekta mina knäck.
vi tuggade i går kväll så det bara skumade runt munnen,
sedan så hade vi rätt ont i käkarna oxå. Men gott vare.

Händer i dag då?
Nu kl 8.30 får jag min hemtenta som ska vara klar i morron..
Den består av 5 frågor som förmodligen är typ hopplösa.
Avsnittet heter Värdegrund och hållbarutveckling. and I hate it.
Hade ialla fall tänkt jobba så mycket jag bara orkar och kan idag,
för det blir förmodligen mindre att göra i morron då...
Så när jag sitter och börjar lägga in en massa onödig skit
på bloggen så vet ni att jag är less/utråkad/förbannad osv.
Men som jag sa till mamma att jag gör mitt bästa
går det inte då så är det bara att läsa mera och göra om.

efter jul får vi börja med lite kurser som är mer inriktade mot
förskolan! jag längtar redan! :)

Är det någon som känner sig grym på det här med värdegrund och hållbarutveckling.. Ni är så välkomna att ringa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0