Försök..

Ska försöka göra en sådan här varje dag..
Ja jag vet, klockan är 13.50 och jag går i pyjamas.. Hahaa....
men man får det en dag som denna..

Plats: Hemma på Böleäng
Gjort: Inte ett skit.. Suttit och tittat på tvätten och hoppats på att den skulle vika ihop sig själv, men se det gick inte..
Att göra: Plugga, shoppa julklappar och mysa fram för DesperateHousewifes
Sinnestillstånd: Trött, lat..
Musik: Mickey Modelle vs Jessy - dancing in the dark
Klädsel: Rosarutiga pyjamasbyxor och min älskade Mercedes t-shirt
Dagens köp: Inget än så länge, men det lär bli en hel del julklappar! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tog du mitt musiktips häromdagen? :) bra va? =)

2007-12-04 @ 16:32:12
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0