Glögg, jul och mys..

Jag sitter och glöggar här i min ensamhet.
Rätt mysigt ändå.. ska slå in de sista julklapparna,
Ska sedan vänta på att älsklingen ska komma hem.

"Julen är här, och lyser frid på jorden.
Glädjen är stor i ett barn klara ögon bor den. "

Det enda luciatåg jag hann se var på nyheterna.
Min linslus till systeryster var ju med..
Kan lova att storasyster har Hemskt dåligt
samvete
över att hon inte kunde närvara i går.
Nu blir alltså nästa gång i 6.an och det är som sagt 4 år till dess..

image67
Hon är allt bra sööt, Dock ej så lik storasyster.. (Iaf inte på detta kort.)


Kommentarer
Postat av: emelie

emma ledsen att säga det här men det kanske inte blir förrän i nian eftersom att dom ska flytta upp 6an till röbro ;)

2007-12-14 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0