Juldofter

Nu är det jul igen, nu är det jul igen.. lalalalalaaa.. så vackert jag sjunger. fast det tycker då inte E..

Här dricks det glögg äter pepparkakor, tända ljus, slår in julklapparna och samtidigt står knäcken på spisen och jag sitter här. Det är ju tur jag är kvinna. annars hade nog det här inte funkat. jag tycker inte om att koka knäck som jag sagt tidigare, så vi får väl se om det här funkar eller om hela grytan blir kastad.

Om jag misslyckas med den ska jag ringa till mormor och grina, då kommer hon att tycka synd om sitt talanglösa barnbarn. då ska hon få koka knäck så det finns hemma hos mamma till när jag kommer hem nästa gång.
Mormor är allt bra att ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0