Kväll och Gonatt..

Ja nu är det dags för sängen, har haft en rätt hyffasd kväll. :)
Hemlagad Pizza till middag, av världens bästa Kock..
Sedan så blev det mys fram till kl 20.00 då förflyttade jag Erik till datorn och sa sitt här nu fint lugnt och snällt i 2 timmar medans jag ska se på tv. Började med Ugly Betty som sedan följdes av Desperate Hosewifes som alla andra tisdagar.

Men jag måste bara tillägga det att jag ser hellre på tv med en hel förskoleklass i vardagasrummet än med en Erik vid datorn.. Ojoj..

Nu ska jag nog hoppa i säng så man orkar med morron dagen, blir nog en repa på stan.

Har endast kvar 3 julklappar. Har jag redan räknat ut vad det ska vara. men som vanligt så ett dilemma.. Erik.. vad ska man ge han i år!? I Fjol blev det ett par Crocs efter att han hade töjt ut mina små 36.or med sina stora 42.or..  Får väl komma på något fyndigt när jag ligger och filosofiera innan John Blund kommer på besök..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0