Lata jag..

Usch vad jag är dålig på att skriva när jag är hemma i storuman.
Fy skämms på mig..

Det har då hännt en del saker här iaf.
jag hade en super kväll på annandagen, förfest hos björn och sedan i väg på hotellet, träffade jätte mycket folk som man inte ser allt för ofta. Vi skrattade både ett och annat när vi gick hem på kvällen, Emelie och Erik tyckte att jag var bra allt konstig.

Sedan så igår blev jag bilägare, en liten skrutt Toyota corolla - 87 i fruktansvärt fint skick så jag slog till, nu har vi(Jag) en liten stadsbil som ska frakta min lilla rumpa.

Nu vankas det mat här hemma tror jag.
Kan lova att det uppskattas att vara hemma,
Mat på bordet och tvätten tvättad och hängd.
Helt underbar och allt detta gör min underbara mamma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0